خرید تعداد بالای ژل لاعری سرد و گرم اصل ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲
نوشته شده توسط : مهران

خرید تعداد بالای ژل لاعری سرد و گرم اصل ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


خرید ژل لاغری و تناسب اندام Days این کرم لاغری ۳ روزه حاوی عصاره فلفل قرمز و زنجبیل است ، وقتی خرید ژل لاغری از دیجی کالا را روی پوست قرار دهید به سوختن چربی ها و سلولیت در پوست کمک می کند. این کرم متابولیسم پوست را افزایش داده و به سرعت چربی اضافی را در بدن تجزیه می کند. ترکیب مرطوب کننده می تواند پوست شما را کاملا تغذیه کند. پوست شما صاف تر ، کشدارتر خواهد بود و قطعاً جوان تر به نظر می رسید. به خصوص بر روی ناحیه های شکم ، کمر ، ران ، بازو و ران تمرکز کنید. این خرید ژل لاغری فلفلی  ماساژ لاغری بدون ورزش چربی های اطراف بدن را کاهش می دهد. دیگر لازم نیست نگران تمرینات روزانه باشید ، دیگر رژیم غذایی بیش از حد ، ورزش عرق کرده و هیچ اثر سوverse با تمام معافیت های هزینه های زیبایی ندارید. عصاره های طبیعی چیلی و زنجبیل موجود در آن به شما کمک می کند لاغر شوید و هیچ گونه عوارض جانبی نداشته باشید.

خرید ژل لاغری دو قلو چیلی و زنجبیل

اگر روشی طبیعی و غیرتهاجمی برای لاغرتر نشان دادن می خواهید ، می توانید از  سفارش ژل لاغری Chili And Ginger استفاده کنید. از عصاره های طبیعی خالص فلفل قرمز و زنجبیل ساخته شده است که باعث احساس گرما در اثر اعمال چربی های ناخواسته می شود. با ادامه کار به زودی به ظاهر باریک تر که می خواهید برسید!
کاربرد

این را روی ناحیه ای که می خواهید مانند شکم ، ران ، بازو و لگن لاغرتر شود ، بمالید. این کرم مخصوص صورت نیست. احساس سوزش و گرمی روی پوست ایجاد می کند. صورت ما پوستی نازک و حساس دارد و این کرم برای آن مناسب نیست. همچنین برای زنان باردار ایمن نیست. همیشه از این ژل لاغری شکم با دقت استفاده کنید.

مقدار مناسبی را برای مکانی که می خواهید با استفاده از انگشتان خود استفاده کنید دریافت کنید.
ژل لاغری سه روزه را به صورت دورانی به آرامی داخل پوست ماساژ دهید. این کار را به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه انجام دهید تا مطمئن شوید کرم در پوست جذب شده است.
در ۱۵ دقیقه اول نمی توانید چیزی را احساس کنید. اما با گذشت زمان ، شما می توانید گرما و خارش را احساس کنید که یک اثر کاملا طبیعی است.
اگر ناحیه اعمال شده را با یک فیلم بسته بندی کنید ، یک کاغذ بسته بندی آن را در ۱ ساعت کامل ببندید خیلی بهتر است.

توضیحات محصول
قیمت ژل لاغری سرد و گرم مایفر اسپا اثر فشرده سازی فوری و رطوبت ۲۴ ساعته را ایجاد می کند.
ژل لاغری سرد و گرم ظرافت بدن آروماتراپی یک درمان فشرده برای ویژگی های تصفیه شده است.
بگذارید پوست شما محکم و ابریشمی صاف باشد.

سریع ترین ژل لاغری باعث لذت و زیبایی بدن می شود.
ژل لاغری سریع ظرافت بدن آروماتراپی یک درمان فشرده برای ویژگی های تصفیه شده است.
غنی شده با مواد طبیعی میوه و سبزیجات برای کارایی مضاعف یک محصول روزانه.
با عطر و بویی آرام بخش و لذت تمرکز معطر از روغنهای اساسی طبیعی میوه ها و سبزیجات ، حواس شما را تسکین می دهد.
پوست را با نور روغن Evening Primrose و احساس غیر چربی تغذیه می کند
نتایج تصفیه بسیار موثر.
از گیاهان طبیعی استخراج می شود ، باعث فوری شدن پوست و اثرات مرطوب کننده ۲۴ ساعته می شود.
مطالعه بالینی نتایج نشان می دهد که به طور قابل توجهی تنش و رنگ پوست را بهبود می بخشد.
پوست شما سفت ، نرم و ابریشمی صاف خواهد بود.




دستورالعمل استفاده:
مقدار ملایم ژل لاغر کننده شکم را به آرامی روی مناطق خاص (باسن باسن ، باسن ران و زانوها) ماساژ دهید. دو بار در روز ، صبح و شب استفاده کنید. از اولین برنامه ، احساس خوبی را پیدا خواهید کرد. هر روز پوست شما احساس لطافت ، لطافت و لطافت بیشتری می کند. بدن شما ظریف به نظر می رسد ، احساس عالی و خوبی دارد.

عناصر:
فلفل قرمز فلفل قرمز ، عصاره جلبک دریایی ، عصاره دانه Paullinia Cupana ، کارنیتین ، کافئین ، اسید سیستئیک ، پانتتین-اس-سولفونات ، سلولز میکرو کریستالی ، مالتودکسترین ، الکل اتیل ، عصاره شبدر شیرین ، عصاره پیچک ، عصاره قارچ ، پروپیلن گلینکل ، پروپیلن گلینکل ، عصاره قصابی ، عصاره لیمو ، روغن گل مغربی ، عطر ، متیل پارابن ، پروپیل پارابن.

چربی اضافی بدن را کاهش می دهد
متشکل از عصاره های طبیعی چیلی و زنجبیل است که به شما کمک می کند ژل لاغر کننده شکم و پهلو شوید و هیچ عارضه جانبی نداشته باشید
به سرعت چربی های اضافی را در بدن تجزیه می کند
دیگر رژیم بیش از حد ندارید
این باعث می شود پوست شما صاف و لطیف شود ، و به طور قطع جوان تر به نظر برسید.
حتی اگر به یک برنامه کاهش وزن اضافه شود ، نتایج بهتری را نیز ایجاد می کند

ژل لاغری قوی و تناسب اندام Days این کرم لاغری ۳ روزه حاوی عصاره فلفل قرمز و زنجبیل است ، وقتی ژل لاغری و قیمت را روی پوست قرار دهید به سوختن چربی ها و سلولیت در پوست کمک می کند. این ژل لاغری خانگی فلفل متابولیسم پوست را افزایش داده و به سرعت چربی اضافی را در بدن تجزیه می کند. ترکیب مرطوب کننده می تواند پوست شما را کاملا تغذیه کند. پوست شما صاف تر ، کشدارتر خواهد بود و قطعاً جوان تر به نظر می رسید. به خصوص بر روی ناحیه های شکم ، کمر ، ران ، بازو و ران تمرکز کنید. این ژل لاغری خانگی زنجبیل بدون ورزش چربی های اطراف بدن را کاهش می دهد. دیگر لازم نیست نگران تمرینات روزانه باشید ، دیگر رژیم غذایی بیش از حد ، ورزش عرق کرده و هیچ اثر سو ad با تمام معافیت های هزینه های زیبایی ندارید. عصاره های طبیعی چیلی و زنجبیل موجود در آن به شما کمک می کند لاغر شوید و هیچ گونه عوارض جانبی نداشته باشید.

ژل لاغری بدن ICE & HOT

ICE & HOT یک دو نفره منحصر به فرد از ژل لاغری تضمینی است که ترکیبی از کرایوتراپی و گرما درمانی برای افزایش اثر ژل لاغری تری دی است. تغییرات دمای ناشی از ژل لاغری موضعی های ICE و HOT ارگانیسم را مجبور به استفاده از ذخایر چربی خود می کند. آنها حاوی مواد م activeثر طبیعی ممتازی مانند نعناع ، الکل ، کافور ، کافئین و فلفل تند هستند که معمولاً برای کمک به مبارزه با سلولیت و ذخایر چربی شناخته می شوند.

مواد فعال ژل  لاغری گیاهی:

ژل لاغری طبیعی ماده فعال اختراع شده مبتنی بر گلوسین. با احتباس آب مبارزه می کند و تشکیل سلول های چربی را محدود می کند.
الکل - در هنگام استفاده از آن احساس طراوت دارد. الکل همچنین ضد باکتری و قابض است. به انحلال چربی کمک می کند.
منتول ، نعناع فلفلی و کافور - با یک عطر دلپذیر ، آن دسته از موادی که قبلاً در دوران باستان از آنها برای خنک کنندگی استفاده می کردند. نعناع بسیار ضد باکتری ، پاک کننده ، تسکین دهنده و تقویت کننده است. به لطف عملکرد قابض ، منافذ پوست را سفت کرده و درخشندگی پوست را بازیابی می کند.

مزایای ژل  لاغری ران:
این ژل لاغری ران و باسن را از بین می برد. کافئین موجود در ژل  لاغری و چربی سوز موضعی باعث تخلیه بافت ها و از بین بردن چربی ها می شود. پس از چند دقیقه با کمی گرم شدن ، عملکرد آن را افزایش می دهد ، هم افزایی کوکتل عصاره گیاهی و مواد فعال شناخته شده به سرکوب چربی ها و مبارزه با جنبه سلولیت کمک می کند.

۱۰۰ تضمین کیفیت ژل لاغری اصل بدن BALO / ژل ماساژ لاغری / ژل لاغری بسیار قوی ضد سلولیت چربی سبز چای ۸۵ML 5023 استفاده: می تواند گسترش ناگهانی داشته باشد ، محل هیپرتروفی چربی بیشتر (مچ دست ، بازو ، کمر ، شکم پایین ، باسن ، ران) از پایین به پایین جهت بالای ماساژ

توجه: از ۱۵ دقیقه قبل از احساس گرما استفاده کنید ، بیش از حد نمی توان دوباره استفاده کرد ، زیرا پوست از نظر متفاوت گرم ، بیش از حد گرم نیز متفاوت است ، مانند استفاده از الکل یا محصولات الکلی تمیز کردن حرارت می تواند احساس را کاهش دهد.

 

ژل لاغری خانگی زنجبیل اصل

ژل افزایش قد 10 لایه





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: