نوشته شده توسط : مهران

ژل های دو قلو تری دی با بهترین متریال ساخته شده و پایین ترین قیمت ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

 

این خرید ژل لاغری غنی از اصول فعال طبیعی است که با اثرات سلولیت مبارزه می کند و بازسازی بدن را تضمین می کند.

ورزش یا رژیم غذایی اگر همراه با ماساژ باشد ، می تواند موثرتر باشد.

آدرس پذیریروش استفاده

 

این محصول را دو بار در روز با حرکات دورانی مالیده تا کاملاً جذب پوست شود. توصیه می شود حداقل یک ماه از آن استفاده کنید. همراه با یک رژیم غذایی سالم و ورزش.

فواید

 

دور کمر را تغییر شکل می دهد ، به پوست سفتی می بخشد ، ظاهر پوست پرتقال را نرم می کند.

 

یک کپسول برای صبحانه و یک کپسول برای ناهار مصرف کنید. فقط بزرگسالان. برای زنان باردار یا شیرده توصیه نمی شود.

علاوه بر دوره های درمانی و  خرید ژل لاغری از دیجی کالا استفاده کنید. درمان می تواند سالی چندین بار تجدید شود.

 

یکی از متحدان ما در مبارزه برای تغییر شکل بدن ، خرید ژل لاغری فلفلی است ، محصولی برای عملکرد روی رسوبات چربی شکم طراحی شده است که باعث استحکام و کشش پوست و تغییر شکل کمر می شود. برای ماساژ لاغری ، یک  خرید ژل لاغری دو قلو حرارتی مدل سازی ایجاد شد که عضلات بدن را تون می کند ، میکروسیرکولاسیون را تحریک می کند و به از بین بردن سلولیت کمک می کند.  سفارش ژل لاغری  مدل سازی کریو برای کاهش وزن ، ژل غنی از اصول فعال طبیعی است که با اثرات سلولیت مبارزه می کند ، از تغییر شکل بدن اطمینان می یابد و ظاهر پوست پرتقال را ضعیف می کند. ژل با رایحه ای لطیف به دلیل خاصیت نرم کنندگی که دارد پوست را نرم و لطیف می کند.

 

اسلیم اکسپرس ژل لاغری شکم  ابتکاری است که نوید می دهد رسوبات چربی را ذوب کرده و کمرتان را نازک می کند. با استفاده از این محصول می توانید چند سانتی متر از بدن خود را از دست داده و بدنی را که همیشه آرزو داشتید بدست آورید. مواد تشکیل دهنده این ژل لاغری سه روزه سلول های چربی را می سوزاند و با سلولیت مقابله می کند و باعث بهبود بافت پوست می شود.

 

آیا از نوع بدن خود ناراضی هستید؟ آیا می خواهید وزن کم کنید اما وقت رفتن به باشگاه را ندارید و به نظر نمی رسد رژیم های غذایی برای شما ساخته شده باشد؟ آیا تابحال استفاده از  قیمت ژل لاغری سرد و گرم کاهش وزن را امتحان کرده اید؟

 

اگر به شما بگویم ژل لاغری سرد و گرم ابداعی شده است که چربی های شکم را می سوزاند و کمر را کاهش می دهد ، چه واکنشی نشان خواهید داد؟ ادامه مطلب را بخوانید ، زیرا در این مقاله تمام جزئیات مهم در مورد سریع ترین ژل لاغری  اسلیم اکسپرس را به شما ارائه خواهم داد.

ژل لاغری سریع چیست؟

 

ژل لاغر کننده شکم محصولی برای کاهش وزن است که می تواند به شما کمک کند فقط در عرض یک ساعت چند اینچ کاهش پیدا کنید. شما مجبور نیستید روزها در باشگاه بمانید و نیازی به رژیم های شدید غذایی نیستید ، زیرا این  ژل لاغر کننده شکم و پهلو  حاوی مواد قدرتمندی است که مستقیماً روی رسوبات چربی تأثیر می گذارد.

 

کافی است دو بار در روز از ژل لاغری قوی استفاده کنید تا از نتایج شگفت آور لذت ببرید. سلولیت ناخوشایند ناپدید می شود و شکم شما صاف می شود. بنابراین ، شما می توانید دوباره لباس های سکسی بپوشید که شکل شما را افزایش می دهد.

 

اگر می خواهید حداکثر نتیجه را بگیرید ، باید به طور مرتب از این ژل لاغری و قیمت استفاده کنید. از آنجا که به سرعت جذب پوست می شود ، اثرات آن بلافاصله ظاهر می شود.

 

تولید کنندگان ادعا می کنند که این کرم ژل لاغری خانگی فلفل فقط حاوی مواد طبیعی است و عوارض جانبی ایجاد نمی کند. با این حال ، من توصیه می کنم قبل از استفاده از چنین محصولی به یک متخصص مراجعه کنید.

 

ژل لاغری خوب چه اثراتی دارد؟

 

ژل لاغری خانگی زنجبیل می تواند به شما کمک کند فقط در عرض چند دقیقه از شر چربی های شکم خلاص شوید. این محصول کاهش وزن درست در خانه نتایج شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهد. این امولسیون به سرعت عمل کرده و چربی های شکم را ذوب می کند.

 

هر چقدر هم سن داشته باشید ، شکم شما به دلیل ترکیبات قوی که  ژل لاغری بدن  را تشکیل می دهد صاف خواهد بود. نه تنها رسوبات چربی از بین می روند بلکه سلولیت نیز ظاهر پوست پرتقال را ایجاد می کند.

 

لحظه شروع استفاده از ژل لاغری تضمینی ، پوست استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را بازیابی می کند. فقط کافی است که  ژل لاغری تری دی را به طور مرتب بر روی نواحی مورد نظر بمالید و شاهد نازک شدن کمر و بهبود بافت پوست باشید. از آنجا که به سرعت جذب می شود ، اثرات تنها پس از یک ساعت ظاهر می شوند.

 

با توجه به اطلاعات نمایش داده شده در سایت ، به نظر می رسد مطالعاتی در مورد افرادی که از ژل لاغری موضعی استفاده کرده اند انجام شده است. نتایج نشان داد که ۸۵٪ آنها لباس های کوچکتر با تعداد را شروع کردند و ۹۵٪ از پوست سفت و سخت برخوردار بودند.

 

برای بازگرداندن سفتی شکم فقط به مقدار کمی ژل لاغری گیاهی نیاز دارید. در حداکثر ۶۰ دقیقه ، دور کمرتان باید ۱٫۷ سانتی متر کوچکتر باشد.

ژل لاغری طبیعی چگونه کار می کند؟

 

اسلیم اکسپرس جذب پوست شده و مستقیماً روی رسوبات چربی تأثیر می گذارد. از آنجا که این مواد حاوی مواد طبیعی است ، بدون ایجاد عوارض جانبی ، شکم را صاف کرده و کمر را نازک می کند.

 

ژل لاغری ران - نحوه استفاده

 

یک لایه نازک از ژل لاغری ران و باسن را روی ناحیه مورد نظر بمالید و ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. این روش را دو بار در روز تکرار کنید. وزن لوله ۲۰۰ میلی لیتر است که به مدت یک ماه کافی است.

 

ژل لاغری و چربی سوز موضعی برای خردسالان ، زنان باردار و کسانی که شیرده هستند توصیه نمی شود. همچنین ، این محصول نباید توسط افرادی که به هیچ یک از مواد تشکیل دهنده حساسیت دارند ، استفاده شود.

 

حتی اگر کسانی که این ژل لاغری اصل را می فروشند ادعا می کنند که بسیار م creamثر است ، زیرا حاوی مواد طبیعی است که رسوبات چربی را می سوزاند ، تصمیم گرفتیم نظرات کسانی را که قبلاً از آن استفاده کرده اند مشورت کنیم.

 

در واقع ، تعداد زنانی که از این ژل لاغری بسیار قوی  راضی هستند بسیار زیاد است ، اما برخی از خانم ها نیز وجود دارند که ادعا می کنند اسلیم اکسپرس نتایج مطلوبی را برای آنها به همراه نداشته است.

 

نتایج بسته به عوامل مختلفی مانند واکنش بدن و سبک زندگی در افراد مختلف متفاوت است. اگر تصمیم به کاهش پوند اضافی دارید ، بهتر است برای دریافت یک برنامه رژیم غذایی مناسب به یک متخصص مراجعه کنید

 

یکی از راه های بی نظیز لاغر کردن شکم،استفاده از ژل لاغری شکم است

 

یکی از راه های بی نظیز لاغر کردن شکم،استفاده از ژل لاغری شکم است

 

خرید ژل طبی افزایش قد اصلی و فیک  با بهترین شرایط ارسال



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید اینترنتی ژل های لاغری دو قلو تری دی با قیمتی مناسب و به صرفه ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

کاهش قابل توجه سلولیت و تن خود را کاهش دهید: خرید ژل لاغری گرم کننده نوآورانه ما برای کاهش لکه های سلولیت و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست فرموله شده است.
✔️ اثر طبیعی سم زدایی: خرید ژل لاغری از دیجی کالا که جریان خون را تحریک می کند ، به بدن شما کمک می کند تا چربی ها را از بین ببرد ، پوست را سفت و صاف می کند و عیوب سلولیت را در ران ، معده ، باسن و پاها کاهش می دهد.
✔️ ۱۳ مواد فعال طبیعی: یک درمان ضد سلولیت با قدرت حرفه ای بر پایه جلبک ، گینگکو بیلوبا ، شاه بلوط اسب و روغن جوانه گندم گیاهان غنی از ویتامین E کرم لاغری برای آقایان و خانم ها که پوست را مرطوب و مقوی می کند ، چربی بدن را از بین می برد .

رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام به یک تلاش بسیار عمیق نیاز دارد ، به خصوص با عدم رسیدن به وزن مورد نیاز با رژیم های رژیم سخت ، زیرا با برخی رژیم های رژیم غذایی شکل بدن تغییر نمی کند ، بنابراین لازم است برای سفت شدن شکم و باسن ورزش کنید زیرا یکی از سخت ترین مناطقی است که به شکل نرسیده است و وزن مناسب ،

با وجود خرید ژل لاغری فلفلی که برای سوزاندن چربی و خلاص شدن از شر آب اضافی کار می کنند ، می توان شکل معده تنش و بدنی هماهنگ به دست آورد ، زیرا اثر خرید ژل لارغی دوقلو در کاهش اندازه سلول های چربی در بدن بسیار موثر است ، اما لازم است از این ماده استفاده صحیح شود و بیشترین نتیجه ممکن را بدست آورید. می توان در حین استفاده از آن ورزش کرد و مقدار غذا ، به ویژه کربوهیدرات ها ، چربی ها و قندها را کاهش داد ، بنابراین ما بهترین سفارش ژل لاغری  را ارائه می دهیم که مورد تایید بسیاری از مشتریان قرار گرفته اند.

 


ژل لاغری شکم
این ژل لاغری سه روزه برای ماساژ دادن به پوست ایده آل است زیرا بافت آن لطیف و لطیف بر روی پوست است و باعث ایجاد طراوت و شادابی می شود زیرا چربی نیست و هیچ روغنی ایجاد نمی کند و این باعث می شود هر کسی از آن استفاده می کند لباس معمولی خود را بپوشد و همچنین در این قیمت ژل لاغری سرد و گرم  متمایز است که اثبات شده است برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند ، زیرا اندازه بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، اما توصیه می شود بیش از یک ماه با استفاده روزانه از آن استفاده کنید. ژل لاغری سرد و گرم مراقبت

یکی از بهترین انواع سریع ترین ژل لاغری زیرا در به دست آوردن وزن و اندازه لازم بخصوص شکم و باسن بسیار کمک می کند و همچنین می توان از آن با روش ماساژ در ران ها استفاده کرد ، زیرا بعد از استفاده منظم برای یک ماه به کاهش اندازه آن به ۱۰ سانتی متر کمک می کند و به روشی بسیار ساده استفاده می شود ، که یک لایه جداگانه از آن است. این ژل لاغری سریع به ناحیه ای زده می شود که به مدت ۵ دقیقه و دو بار در روز ، صبح و عصر ماساژ داده شود.

ژل لاغر کننده شکم
این ژل لاغر کننده شکم و پهلو به روشی بسیار شگفت انگیز برای کاهش اندازه کار می کند و برای تمام نواحی بدن بسیار مناسب است زیرا یکی از پرمصرف ترین ژل لاغری قوی است که حاوی مواد طبیعی است که از ظهور سلول های چربی دوباره جلوگیری می کند. این ژل لاغری و قیمت  را می توان با ماساژ لایه ای از آن روی پوست دو بار در روز و در ادامه ادامه استفاده ماساژ بصورت دایره ای در خلاف جهت عقربه های ساعت است

 


ژل لاغری خانگی فلفل
این ژل لاغری خوب  یکی از بهترین کرم های لاغری بدن به حساب می آید زیرا برای کاهش وزن از هرجای بدن کار می کند زیرا مستقیماً روی پوست با ماساژ مداوم استفاده می شود. این ژل لاغری خانگی زنجبیل  از عصاره های طبیعی دریای مرده ساخته شده و توسط دستان فرانسوی ساخته شده است تا به رفع افتادگی ، سفت شدن بدن و همچنین از بین بردن سلولیت کمک کند یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که فرمول آن غیر روغنی است و به لایه برداری پوست مرده و همچنین روشن شدن پوست کمک می کند.

عشق شریک کریم
این ژل لاغری بدن یکی از کارآمدترین ژل لاغری  تضمینی محسوب می شود ، زیرا برای همه افرادی که از آن استفاده می کنند موفقیت بزرگی را به اثبات رسانده است ، زیرا نتایج آن از هفته اول ظاهر می شود ، زیرا از ۱۰۰ درصد مواد طبیعی تشکیل شده است و مهمترین این مواد فلفل طبیعی و گیاهان ادویه ای است که برای از بین بردن چربی از بدن کار می کند زیرا باعث بهبودی پوست و از بین بردن پوست مرده می شود. همچنین به داشتن وزن ایده آل کمک می کند زیرا از احتباس مایعات جلوگیری می کند و همچنین از تشکیل سلول های چربی جلوگیری می کند و برای تمام مناطق بدن مناسب است و هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

ژل لاغری تری دی
ژل لاغری موضعی  اثر بسیار وحشتناکی در کاهش وزن اضافی ، خلاص شدن از شر سلولیت و افتادگی بدن دارد ، برای تمام مناطق بدن ، به خصوص شکم و باسن بسیار مناسب است ، زیرا به کاهش اندازه سلول های چربی و خلاص شدن از احتباس مایعات در زیر پوست کمک می کند و می تواند با ماساژ دورانی دو بار در روز استفاده شود ،ژل لاغری بسیار قوی  اما توصیه نمی شود. به زنان باردار و شیرده نیز توصیه می شود که برای رسیدن به نتیجه مطلوب ورزش کنند.

ژل لاغری گیاهی
این ژل لاغری طبیعی در از بین بردن وزن اضافی بسیار موثر است ، زیرا یکی از مهمترین ژل لاغری ران  است که نتایج فوری می دهد زیرا از گیاهان طبیعی ساخته شده و از مهمترین آنها می توان به جلبک دریایی و کافئین برای سفت و لاغر شدن پوست ، از بین بردن سلولیت و از بین بردن برجستگی و چین و چروک پوست اشاره کرد و از آن با ماساژ مستقیم استفاده می شود پوست دو بار در روز و با استفاده منظم نتیجه دلخواه بدست می آید.کرم پرفکت اسلیم
این ژل لاغری ران و باسن سرشار از مواد چربی سوز است.

ما روزانه در معرض بسیاری از عوامل محیطی و تغییرات هورمونی هستیم که باعث تغییر رنگ پوست و ایجاد لکه های تیره می شود ، بنابراین راه حل چیست؟ژل لاغری و چربی سوز موضعی  زیادی وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، اما کدام یک بهترین است؟ در این مقاله ، ما مطالعه دقیق ژل لاغری اصل  را برای روشن شدن مناطق حساس به شما ارائه می دهیم.

 

خرید اینترنتی و حضوری ژل لاغری و چربی سوز موضعی

لژ افزایش قد باید تا چه ارتفاعی باشد که استاندارد باشد



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ژل لاغری دو قلو تری دی را از فروشگاه ایران کالا خرید بفرمایید۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲٫

خرید ژل  لاغری ماساژ اولتراسونیک تقویت کننده لیفتینگ پوست لاغری بدن لاغری بدن Cavitation بدن برای دستگاه زیبایی

۲۵٪ پوشش بیشتری نسبت به روغنهای معمولی فراهم می کند اما به میزان قابل توجهی سبک ، ماندگار و بدون چربی است. این خرید ژل لارغی از دیجی کالا  بر پایه روغن دانه بدون دردسر پخش می شود ، یکی از سبک ترین و دلپذیرترین بافتهایی است که پیدا خواهید کرد. پوشش به طور قابل توجهی بیشتر از روغن های معمولی است ، بنابراین شما بسیار کمتر استفاده می کنید ، در عین حال قابلیت کار مداوم را تضمین می کند که نیازی به قطع مجدد کاربرد ندارد. یک انتخاب ایده آل برای کسانی که سبک ترین بافت روغن را می خواهند. قابل پخش در آب هیچ باقی مانده چربی باقی نمی گذارد. خرید ژل لاغری فلفلی ، که به آن کرم لاغری نیز می گویند ، جذب پوست می شود و روند چربی سوزی را آغاز می کند. به جلوگیری از تشکیل سلولیت کمک می کند. این  خرید ژل لاغری دوقلو در مناطق خاصی که به کاهش چربی نیاز دارند ، استفاده می شود. در این پست MomJunction ، لیستی از  سفارش ژل لاغری را به اشتراک می گذاریم و شما را در استفاده از آنها راهنمایی می کنیم.

این ژل لاغری شکم  در افزایش قابل توجه گردش خون و تعریق که برای سوزاندن کالری لازم است مفید است. اگر می خواهید نتیجه را به حداکثر برسانید ، باید بلافاصله پس از استفاده از آن ، یک برنامه ورزشی را دنبال کنید.

طرفداران

فعالیت عضلات را در حین ورزش تقویت می کند.
رایحه خوبی ارائه می دهد که از بوی زننده در طول تمرین جلوگیری می کند.
می تواند به طور موثری با خستگی عضلات و آسیب های دیگر مانند کشیدن یا کشیدگی عضله مبارزه کند.
در هدف قرار دادن مناطق مشکل کمک می کند تا نتیجه دلخواه شما را به دست آورد.

ژل لاغری سه روزه حاوی سوسن زنجبیل است که با محدود کردن اثر موج دار در تحریک گردش درمانی کمک می کند. این  قیمت ژل لاغری سرد و گرم  جدا از سوزاندن چربی ، نوید پوست صافی را به شما می دهد زیرا حاوی روغن دانه آلوئه ورا و فوم سبزیجات است. این می تواند باعث تقویت کلاژن و خاصیت ارتجاعی شود.

طرفداران

فاقد هرگونه ماده شیمیایی است و حاوی ویتامین E ، ویتامین A و ویتامین D است.
برای کمک به ماساژ بافت های عمیق با اسطوخودوس و زردآلو برای اثر تسکین دهنده طراحی شده است.
حاوی نارنگی میوه مرکبات و انگور برای ظاهری جوان است.

ژل لاغری سرد و گرم  یک چربی سوز م effectiveثر برای مناطقی است که چربی جمع کرده اند.  سریع ترین ژل لاغری با گرم کردن قسمت مورد نظر بدن کار می کند ، در نتیجه عرق کردن آن راحت تر می شود. همچنین به شما کمک می کند از شر سلولیت خلاص شوید و پوست خود را برای داشتن ظاهری جوان سفت کنید.

طرفداران

با تسریع در متابولیسم ، سوزاندن چربی را افزایش می دهد.
سلولیت شما را از بین می برد و ظاهر لاغری به شما می دهد.
حاوی مواد طبیعی مانند انبه و عصاره زنجبیل برای تقویت کاهش وزن شما است.
ممکن است از آن برای معده ، دور کمر ، ران ، ساق پا و بازوها استفاده کنید.

منفی ها

بسته بندی جذابی ندارد.
حاوی مقدار کمی است.

با افزایش شدید عادات سبک زندگی ، مشکلات افزایش وزن در حال افزایش است. ما استرس داریم و به غذاهای فوری معتاد می شویم. سبک زندگی کم تحرک ما را به آن اضافه کنید و یک مشکل واقعی در دستان ماست. اما کاهش وزن لزوماً پیچیده نیست. همراه با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم ، می توانید کرم کاهش وزن را شروع کنید.

ژل لاغری سریع کاهش وزن ممکن است به شما در کاهش چربی واقعی کمک نکند. اما از شر سلولیت اضافی خلاص می شود و بدن را تون می کند. در زیر لیست ۱۲ بهترین ژل لاغر کننده شکم موجود در بازار وجود دارد. آنها را بررسی کنید!

با ماساژ بدن با ژل لاغر کننده شکم و پهلو از شر سلولیت خلاص شوید. مواد مغذی موجود در آن شامل آلوئه ورا ، کف گل میادین ، ​​کافور سفید ، فلفل دلمه ای ، سوسن زنجبیل و ترکیبی از میوه ها است که پوست شما را درخشان و صاف می کند. فرمول صاف کننده پوست متشکل از روغن دانه آلوئه ورا و مایع گل آفتاب باعث کاهش سلولیت ، سفت شدن پوست و سنتز کلاژن برای سفت شدن پوست می شود.

این فرمول ضد پیری به روشنایی پوست کمک کرده و چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد. اثر ترکیبی گل همیشه بهار ، کافور و متانول باعث شل شدن عضلات و ماساژ عمیق بافتی برای از بین بردن سموم می شود. استفاده از این ژل لاغری قوی بعد از تمرین باعث تسکین درد عضلات شده و اثر آرام بخشی دارد. این ژل لاغری و قیمت  فاقد پارابن است و باعث تحریک پوست نمی شود.

جذب آن آسان است و در ژل لاغری خانگی فلفل کمر ، پاها و بازوها اثر خوبی ایجاد می کند. اگر شکم ناخوشایندی دارید ، ژل لاغری خوب  به سفت شدن آن کمک می کند.  ژل لاغری خانگی زنجبیل  مرطوب کننده و مرطوب کننده است.

ژل لاغری تضمینی برای مردان و زنان ایده آل است. وجود عصاره های سیب ، پرتقال ، گریپ فروت و انبه به سفت شدن و سفت شدن پوست کمک می کند. گردش خون را تحریک می کند که برای سوزاندن کالری اضافی ضروری است.

طرفداران

حاوی گیاهان دارویی قوی برای صاف کردن پوست شما است.
در تحریک گردش خون شما کمک می کند.
مزایای ضد پیری را به کاربران ارائه می دهد و از سلامت کلاژن پشتیبانی می کند.
وجود آلوئه ورا در برابر گرمای ژل لاغری تری دی می باشد و به شما راحتی می دهد.

نحوه عملکرد

مولکول های زیستی کوچک در ژل لاغری اصل به بافت زیر جلدی نفوذ کرده و مولکول های چربی را می شکند. این ژل لاغری و چربی سوز موضعی منافذ پوست را نیز گسترده می کند تا اجازه سموم بدن را به صورت عرق بدهد.

نحوه استفاده

این ژل لاغری ران و باسن را دو بار در روز روی قسمتهای هدف خود مانند ران ، باسن ، خط کمر و بازوها ماساژ دهید. قبل از اینکه پوست آن را جدا کنید ، آن را برای مدت ۳۰-۴۰ دقیقه با پارچه بپیچید.

ژل لاغری بسیار قوی سوزی بدن با افزایش تعریق نتیجه جلسه تمرین را به شما می دهد. این شامل مواد طبیعی است. این ماده حاوی روغن نارگیل ، روغن دانه جوجوبا و عصاره دانه قهوه است. آن را دقیقاً قبل از جلسه تمرین خود اعمال کنید و شروع به تعریق می کنید.

 


نحوه استفاده

ژل لاغری موضعی گرم مرطوب کننده فوق العاده مرطوب کننده Maple Holistics Ultra Moisturising را دو بار در روز استفاده کنید. محل را با پلاستیک به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه بپیچید تا بهترین نتیجه را بگیرید. وقتی ژل لاغری گیاهی  بدن را تنش می دهد و پوست را سفت می کند ، می توانید احساس سوزن سوزن شدن داشته باشید.

ژل لاغری طبیعی یک ترکیب طبیعی از انبه ، زنجبیل و سنتلا است که چربی را به طور مثر می سوزاند. این ژل لاغری ران حاوی عصاره های گیاهی نرم کننده است که چربی زیر پوستی شما را گرم می کند تا به کاهش وزن کمک کند. عصاره های گیاهی نرم کننده همراه با عصاره انبه باعث تسریع در چربی سوزی و افزایش متابولیسم می شود.

 

 

ژل لاغر کننده شکم را باید چطوری استفاده کنیم که بهترین جواب و بگیریم

 

استفاده از ژل افزایش قد داخل کفش اسپرت



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

 


ژل لاغری تری دیز د وقلو اصلیدر شهر کرج ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

این ژل لاغری بسیار قوی در بسته بندی لوله ای قرار دارد که قالب مورد علاقه شخصی من است. با این حال ، من از بافت محصول بسیار متعجب شدم. این یک ژل آبی بسیار مایع و تقریبا مایع است ، من اصلاً انتظار چنین چیزی را نداشتم. ناگهان ، آن شکست نشد ، من اولین بار که آن را استفاده کردم آن را در همه جا قرار دادم و سپس به سرعت فهمیدم که چگونه آن را دوز کنم. این واقعیت که بسیار روان است ، از آنجا که محصول به خوبی سر می خورد ، کاربرد را تسهیل می کند. وقتی ماساژ می دهید کمی درخشان می شود اما پس از نفوذ از بین می رود. اگر تمایل دارید که مثل من وقت نگذارید ، بسیار خوب است زیرا شما را مجبور می کند آن را به خوبی ماساژ دهید. پس از استفاده ، ژل لاغری اصل در عرض ۱ دقیقه خشک می شود و پس از آن هیچ بو و ظاهر چسبناک باقی نمی ماند.

چگونه از ژل لاغری  و چربی سوز موضعی استفاده کنیم؟

ژل لاغری ران وباسن را با ماساژ دایره ای یک بار در روز استفاده کنید. فقط قسمتهای آسیب دیده را درمان کنید و اطمینان حاصل کنید که محصول به خوبی در پوست نفوذ می کند. این برنامه برای اثربخشی مطلوب باید طی ۶ هفته انجام شود.

قبل از استفاده از ژل لاغری ران از تمیز و خشک بودن دستان خود اطمینان حاصل کنید.

 


ژل لاغری طبیعی ضد سلولیت * ، لاغری ، بازسازی ، با اثر گرم کننده
بر اساس: فسفاتیدیل کولین ، کارنیتین ، فوکوس ، سنتلا ، جینسینگ ، الاستین ، کافئین ، جلبک قرمز ، روغن بادام ، روغن زیتون خالص
اثر ترموژنیک ، متابولیسم محیطی را تحریک می کند ، به حل شدن چربی در معده ، شکم ، باسن و پاها کمک می کند
باعث سوختن ، مرطوب سازی و تغذیه پوست در عمق مناسب برای انواع پوست برای مردان و زنان نمی شود
J.Armor Bio3Active 100٪ محصول دارای گواهی AIAB ایتالیایی است. می تواند در انواع پوست برای مردان و زنان استفاده شود.

 


می توانید آن را روی قسمت های مختلف بدن بمالید.

دوزی را روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و آن را به شدت ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود.

ژل لاغری گیاهی مخصوصاً متراکم است زیرا حاوی بسیاری از مواد عملکردی مفید برای زیبایی و تغذیه پوست است.

ماساژ شدید و طولانی مدت روی قسمت ، اصول عملکردی مواد را برای نفوذ عمیق و جذب شدن تسهیل می کند

همیشه یک درمان زیبایی را با ورزش هوازی و یک رژیم کم کالری ترکیب کنید.

ژل لاغری موضعی: ژل لاغری تری دی  پاک کننده مoverثر سلولیت است. این به سرعت کار می کند ، بلافاصله توسط پوست جذب می شود و به طور ایده آل پوست را سفت می کند و از پوست سم زدایی می کند. هر منطقه با سلولیت: باسن ، باسن ، ران و پاها. با ورزش منظم و رژیم غذایی سالم ، دو بار در روز استفاده کنید تا بهترین نتیجه طولانی مدت را داشته باشید.
کاملاً طبیعی: ژل لاغری تضمینی حاوی عصاره های گیاهی غنی است که ملایم و آسان مصرف می شود. تجزیه بافت چربی زیر جلدی را سریعتر و با کاهش سلولهای چربی در شکم ، باسن ، ران ، پاها و بازوها تقویت کنید. ایده آل برای خانمها و آقایانی که می خواهند لاغر شوند.
درمان ضد سلولیت: سلولیت را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد ، سوزاندن سریع بافت چربی زیر جلدی را تحریک می کند ، سلولیت مداوم را از بین می برد ، سلول های چربی ناخواسته را می سوزاند و از تجمع چربی در آینده و عود سلولیت جلوگیری می کند.

ژل لاغری بدن : کرم لاغری لوسیون ماساژ را می توان فقط با ماساژ عمومی چربی های هدف و مناطق مشکل سلولیت استفاده کرد. این ماده برای درمان چربی در مناطق مشکل دار مانند شکم ، پهلوها ، ران ها و بازوها طراحی شده است. او می تواند به شما کمک کند تا چهره خوبی داشته باشید که همه تحسینش کنند.
شکل بدن کامل: مرطوب کننده و مرطوب کننده ، به راحتی جذب بدن می شود ، برای لاغری کمر ، پاها ، بازوها و محکم شدن شکم بسیار مفید است ، پوست را صاف و لطیف می کند ، بدن زیبا و جذابی را تشکیل می دهد و ملایم و مناسب برای انواع پوست است.

 


از دست دادن ۵ پوند در ۳ روز توسط ژل لاغری خانگی زنجبیل ممکن است چالش برانگیز باشد. اساساً ، کاهش وزن مستلزم آن است که بیش از آنچه مصرف می کنید انرژی مصرف کنید. این یک فرآیند سنتی است که به تلاش طولانی و بیش از حد نیاز دارد. اکثر مردم حاضر به پرداخت هزینه تمرینات منظم نیستند. تغذیه با کالری بیشتر از میزان مصرف ، منجر به افزایش وزن می شود. انرژی اضافی به چربی تبدیل شده و از نظر استراتژیک در بدن ذخیره می شود. کاهش میزان کالری نیاز به یک روند پرهیز از کم خوردن و افزایش فعالیت بدنی دارد. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد اما خوشبختانه امروزه راه های ساده تری وجود دارد.

اخیراً یک توزیع جدید وجود دارد که تمرکز آن بر روی چربی های پوست است. اکنون می توانید با استفاده از ژل لاغری خوب روی پوست خود ، مستقیماً چربی و سلولیت را بسوزانید. آنها متابولیسم پوست و تجزیه سریع چربی اضافی در بدن را تقویت می کنند. ژل لاغری خانگی فلفل قادرند ترشحات را از بدن شما تسریع کنند. نتیجه تحول سریع بدن و پوست شما خواهد بود. این محصولات به عنوان راه حل های موثر برای مراقبت از پوست دو برابر می شوند.

آنها محتوای مرطوب کننده را برای تغذیه موثر پوست ترکیب می کنند. شما به پوستی صاف ، الاستیک و جوان حتی در اطراف کمر ، باسن و ران ما خواهید رسید.

متابولیسم پوست را بهبود ببخشید

ضد سلولیت یک ژل لاغری و قیمت ۳ روزه است که همراه با چیلی و زنجبیل برای سوزاندن چربی های لجبازی وجود دارد و به کاهش سریع وزن کمک می کند. همچنین یک روغن محکم کننده لیفت است.

این محصول برای کمک به تجزیه چربی های اضافی قادر به بهبود متابولیسم پوست است. همچنین به روند دفع بدن شما کمک می کند. این به لطف ترکیب مرطوب کننده ها توانایی های استثنایی در تغذیه کامل پوست شما دارد.ژل لاغری قوی ضد سلولیت یکی از بهترین راه حل ها برای یک پوست جوان الاستیک و صاف است.

پس از مصرف

بعد از روز اول ، با شروع کار فوری ژل لاغر کننده شکم و پهلو، ممکن است گرما را روی کل بدن خود احساس کنید. روند چربی سوزی بلافاصله شروع می شود و با استفاده بیشتر از ژل لاغر کننده شکم ادامه می یابد. استفاده مداوم به مدت یک هفته منجر به کاهش بین ۲ تا ۴ کیلوگرم می شود. شلوار شما احساس گشاد شدن می کند و بعد از ۳ هفته قصد خرید شلوار با اندازه کوچکتر را دارید. یک ماه استفاده مداوم نتایج باورنکردنی خواهد داشت.

روند چربی سوزی را افزایش دهید

ژل لاغری سریع تقویت کننده باسن Aichun 200 گرم حاوی زنجبیل و چیلی برای باسن و باسن شماست. این محصول به دلیل فراوانی در زنجبیل امروزه از محبوب ترین محصولات تقویت کننده باسن است. این محصول غنی از زنجبیل توانایی بهبود متابولیسم پوست را دارد و سلول ها را قادر به جذب مقدار اضافی مواد معدنی و همچنین عناصر کمیاب می کند. این منجر به عملکرد فعال کمر ، ران و سایر قسمتهای چربی بدن آنها می شود.

این مواد با بازیابی نشاط در کانالهای این قسمتها به فعال شدن اعضای بدن کمک می کنند تا روند چربی سوزی تسریع شود. استفاده مداوم در طول زمان باعث ایجاد لگن های کشسان قوی می شود.

این سریع ترین ژل لاغری همچنین از ۵۰٪ جوهر طبیعی مشتق شده از گیاهان کارائیب اطراف جنگل آمازون ساخته شده است. بنابراین ، این یک روغن ماساژ طبیعی مثر است. این محصول با ریشه در برزیل و مکزیک و ترکیبی از سایر داروهای سنتی آمریکای جنوبی ، از فرهنگ بسیار معتبری حاصل می شود. داروهای سنتی این منطقه سرشار از مواد آلی قدرتمندی هستند که در ژل لاغری سرد و گرم و چربی زدایی موثر هستند.

روند چربی سوزی را افزایش دهید

ژل لاغری سه روزه حاوی زنجبیل و چیلی برای باسن و باسن شماست. این محصول به دلیل فراوانی در زنجبیل امروزه از محبوب ترین محصولات تقویت کننده باسن است. این محصول غنی از زنجبیل توانایی بهبود متابولیسم پوست را دارد و سلول ها را قادر به جذب مقدار اضافی مواد معدنی و همچنین عناصر کمیاب می کند. این منجر به عملکرد فعال کمر ، ران و سایر قسمتهای چربی بدن آنها می شود.

قیمت ژل لاغری سرد و گرم

آیا می دانید با خرید ژل لاغری استفاده از روغنهای اساسی می توانید طی ۳ روز لاغر شوید؟ شما می توانید در یک حرفه درگیر و در کنار یک خانواده مشغول یک فرد شلوغ باشید و فدا کردن زمان برای ورزش سخت است. دیگر نگران نباشید!

سفارش ژل لاغری به غیر از ورزش و رعایت رژیم های غذایی مناسب ، می توانید با استفاده از بهترین روغنهای ضروری ۳ روزه وزن کم کنید. این محصولات به اثبات رسیده اند و بسیاری از بررسی های مثبت برای نمایش بیشتر مشتریان وجود دارد.

ژل لاغری شکم برای مدت طولانی ، برنامه های کاهش وزن بسیار شلوغ و اتلاف وقت ثابت شده اند. در اینجا آخرین راه حل هایی وجود دارد که می توانند با حداقل تلاش کاهش وزن سریع داشته باشند. آنها از موثرترین موادی که برای ریشه کن کردن سالم وزن استفاده می شود ، گرفته شده اند.

اشتهای خود را سرکوب کنید

خرید ژل لاغری دو قلو کاهش وزن ۶۰ گرم برای چربی سوزی محصولی سازگار با سلامتی است که به از بین بردن سریع چربی تکه ای کمک می کند. این عامل لاغری ۳ روزه از نظر بالینی برای سوزاندن چربی تأیید شده است. ثابت شده است که در افزایش متابولیسم و ​​افزایش سطح انرژی موثر است. شما قادر خواهید بود اشتهای خود را با این محصول کاملاً طبیعی سرکوب کنید.

برای بازگرداندن سفتی ، گرما و صافی پوست ، خرید ژل لاغری فلفلی پوست را به سرعت تغذیه می کند. ظاهر پوست شلی را به حداقل می رساند. این محصول به حفظ آب ، کاهش خستگی و توقف افزایش وزن کمک می کند. این بدان معناست که محلول پیر شدن پوست است.

 

 

 خرید ژل لاغری دو قلو سرد و گرم از سایت معتبر ایران کالا

 

سفارش کفی ژله ای افزایش قد ایرانی و خارجی  مارک بیتال



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ژل های لاغری دو قلو تری دیز را از کجا ها بخریم که مورد اطمینان باشد؟۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

خرید ژل لاغری طبیعی بدن ضد سلولیت گرم و خالص و بدون مواد نگهدارنده ، فرمول طبیعی به چربی سوزی کمک می کند و روند متابولیسم و ​​لاغری را تسریع می کند ، مناسب برای انواع پوست.
خرید ژل لاغری فلفلی  - تأثیر بسزایی در لاغری کمر ، پا ، بازوها و محکم شدن شکم ، بافت لوسیون طراوت ، شفاف و درخشان ، جذب آسان ، مرطوب و تغذیه پوست دارد تا آن را صاف و لطیف کند ، به شکل و بدن کمک می کند.
- درمان ضد سلولیت

این  خرید ژل لاغری دو قلو  ظریف همچنین می تواند به عنوان یک ژل برای کرم ماساژ بدن استفاده شود ، التهاب را کاهش می دهد و درد را تسکین می دهد ، و آن را به یک سفارش ژل لاغری  موثر برای شل شدن عضلات ، تقویت عمومی پوست ، لاغری محکم می کند
【با خود بهتر آشنا شوید】 - اگر فکر می کنید رژیم غذایی و ورزش برای شما دردناک و دشوار است ، شما واقعاً به این ژل لاغری شکم ظریف احتیاج دارید تا به شما کمک کند چهره خوبی را که همه تحسین می کنند بدست آورید ، بهترین ظاهر بدن خود را به ساحل برسانید و اعتماد به نفس لازم برای پوشیدن لباس را بدست آورید. هزینه

خاک رس سبز آرگیتال دارای یک عمل مدلسازی ،ژل لاغری سه روزه  و سفت کننده قوی است. عصاره جلبک و پیچک قهوه ای ، روغن گیاهی خالص آووکادو ، روغن ضروری پرتقال خالص و آب خالص چشمه اثر آن را برجسته می کند. بدون نگهدارنده.

قیمت ژل لاغری سرد و گرم بسیار ظریف اما م effectiveثر برای تغییر شکل شبح و تخلیه مایعات محبوس شده در بافت ها.

این محصول شامل خاک رس سبز و گیاهان دارویی دارای گواهینامه Demeter ، گواهی ارگانیک و ناشی از برداشت خود به خودی است.

خواص طبیعی مواد با فرایند پویایی افزایش می یابد. اخلاق آرگیتال به ما این امکان را داده است که محصولی را تولید کنیم که دارای سلامت انسان و یکپارچگی محیط زیست باشد.

قبل از خرید ژل لاغری سرد و گرم کاهش وزن ، خوب است بدانید که واقعاً مفید است و واقعاً مفید است

در مورد س questionsالاتی از جمله "آیا سریعترین ژل لاغری شکم و پهلوها ، که من تبلیغات آن را در تلویزیون در زمین دیجیتال دیدم ، واقعاً جواب می دهد؟" یا "آیا این باعث کاهش وزن زنان و مردان می شود؟" همیشه نمی توان پاسخ های صریح و روشن داد. در حقیقت ، نمی توان در مورد این نوع محصولات قضاوت یکپارچه کرد. همانطور که در حقیقت خواهیم دید ، دو نوع ژل لاغری سریع شکم و مفصل ران وجود دارد: آنهایی که به طور انحصاری در داروخانه ها فروخته می شوند و آنهایی که فاقد تشخیص پزشکی هستند ، در قفسه های هر سوپرمارکت یافت می شوند. بنابراین اولین قدم مهم برداشتن حرکت به سمت انتخاب یک محصول با کیفیت است.

در مورد اینکه این محصولات م workثر هستند یا نه ، اخیراً ، برخی از محققان کالج پزشکی ورزشی آمریکا اظهار کرده اند که فقط برخی از آنها برای ذوب چربی مفید هستند و برای بهبود خاصیت کشسانی و تون پوست م effectiveثر هستند. بدیهی است که ما در مورد معجزه صحبت نمی کنیم ، بلکه در مورد یک رژیم غذایی متعادل و تمرینات بدنی خوب ، همراه با ژل لاغر کننده شکم شکم است که ، در این مورد ، به روند لاغری و رویکرد روانشناختی کمک زیادی می کند.

به طور کلی ژل لاغر کننده شکم و پهلو و به ویژه آنهایی که باسن و معده (چه برای خانم ها و آقایان) در سال های اخیر به معنای واقعی کلمه به بازار محصولات زیبایی حمله کرده اند. در واقع این محصولات ، در ابتدا فقط در زنان بلکه ساعات بیشتر و بیشتر در آقایان ، خریداران ایده آلی را پیدا کرده است که از مبارزه با چربی های موضعی و سلولیت خسته شده اند.

این دلیل دلیلی است که شرکت های دارویی انواع مختلف  ژل لاغری قوی را برای کاهش وزن مطالعه کرده اند ، شروع آن با ضد سلولیت (که به صورت ژل یا  ژل لاغری و قیمت در بازار یافت می شود) که بیشتر از همه برای باسن ، شکم و ناحیه شکم نشان داده شده است. و  ژل لاغری خانگی فلفل مخصوص ضربه برای چربیهای موضعی ، تا بتوانند نیازهای هر مصرف کننده را برآورده کنند.

یک ژل لاغری خوب ، برای موثر بودن ، باید به طور مداوم استفاده شود ، مخصوصاً در مناطقی مانند شکم و باسن ، جایی که چربی به راحتی ترشح می کند. به طور کلی باید چند بار در روز ، صبح و عصر استفاده شود.

نتایج اولیه از یک دوره زمانی که بین هفته دوم و ماه سوم استفاده از ژل لاغری خانگی رنجبیل متغیر است ، قابل مشاهده است ، با این حال خواندن دستورالعمل های ارائه شده برای هر محصول خوب است.

 


طی چند سال گذشته دسته ای از محصولات وجود داشته که موفقیت چشمگیری در منطقه ما داشته است:ژل لاغری بدن . در واقع ، در واقع ، از هر چهار نفر یک نفر ادعا می کند که حداقل یکی را خریداری کرده است.

این به این دلیل است که موضوع تناسب اندام بسیار گسترده شده است. و سپس ، چه کسی تمایل به داشتن هیکلی لاغر ، مقوی و مجسمه ای ندارد؟ این میل هزاران نفر را به سمت یک سبک زندگی سالم و فعال سوق داده است.

با شدیدتر شدن فعالیت های ورزشی ، تغذیه بهتر شده است ، اما در برخی موارد این ترکیب سالم برای رسیدن به اهداف فرد کافی نیست.

بنابراین ، در میان  ژل لاغری تضمینی ، مکمل های لاغری و ماساژورهای سلولیت ، کرم های لاغری نیز خودنمایی می کنند. همه این محصولات ، همراه با یک سبک زندگی سالم ، واقعاً پشتیبانی مطلوبی هستند.

با این حال ، در بازار صدها  ژل لاغری تری دی ساخته شده با هدف مدل سازی خطوط بدن پیدا می شود و بنابراین انتخاب می تواند دشوار باشد. بنابراین برای کمک به شما ، ما بهترین ژل لاغری موضعی موثر را انتخاب کرده ایم.
ژل لاغری گیاهی: یک کمک ضروری برای مدل سازی فیزیکی

در راهنمای امروز ما فقط در مورد بهترین ژل لاغری طبیعی موجود در بازار صحبت نخواهیم کرد. در واقع ، هدف ما این است که تمام اطلاعاتی را که به شما امکان می دهد یک تصویر کلی واضح و روشن از آن داشته باشید ، در اختیار شما قرار دهیم.

اول از همه ، ما باید فوراً افسانه ای را که اخیراً به گوش بسیاری رسیده است ، از بین ببریم: استفاده از ژل لاغری ران معجزه آسا است و به شما اجازه می دهد کیلوگرم را یکی پس از دیگری کاهش دهید.

 


این ، خواه ناخواه درست نیست. هر محصولی که به قصد کمک به کاهش وزن شما ساخته شود باید دارای یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی فعال باشد.

مسخره کردن هیچ فایده ای ندارد: با سه بار خوردن فست فود در هفته و ترجیح مبل به فعالیت بدنی ، مطمئناً به لطف استفاده از غلاف های لاغری ،  ژل لاغری ران وباسن یا ژل ها نتایج حاصل نمی شود.

این محصولات کمک و پشتیبانی بسیار خوبی برای روند کاهش وزن شما هستند ، اما اگر "به تنهایی" استفاده شوند ، اثربخشی خود را از دست می دهند. در نتیجه ، بدانید که برای رسیدن به اهداف خود مجبورید خود را در آنجا قرار دهید.

سپس ، استفاده از ژل لاغری و چربی سوز موضعی به شما کمک می کند تا خطوط بدن خود را شکل دهید ، مایعات اضافی را دفع کرده و پوست را تنش دهید. در برخی موارد بحث در مورد کاهش تجمع چربی نیز وجود دارد ، اما آنچنان که تصور می شود واضح نیست.

این مفاهیم اساسی است که باید قبل از خرید  ژل لاغری اصل مورد توجه قرار گیرد تا از ناامید نشدن.

در مورد  ژل لاغری بسیار قوی که برای شما انتخاب کرده ایم ، می خواهیم بر سه جنبه اساسی تأکید کنیم:

ژل لاغری تازه ۷ شب لوازم آرایشی Somatoline

اولین محصول لاغری که برای شما انتخاب کرده ایم در واقع یک کرم نیست بلکه یک ژل است. انتخاب کاملاً ساده بود ، زیرا Somatoline یک مارک کاملاً شناخته شده برای کرم ها و ژل های لاغری است.

در واقع ، تجارب مصرف کنندگان بیش از اثبات مشهود این امر است. شیشه حاوی ۴۰۰ میلی لیتر ژل تازه است که با سه ماده غذایی غنی از مواد فعال مفید ساخته شده است: نمک دریا ، عصاره جلبک و سرسیوزید.

تماس آنها با پوست از ایجاد تجمع جدید چربی جلوگیری می کند و باعث از بین رفتن مایعات اضافی می شود. علاوه بر این ، پوست صاف تر ، ملایم تر و فشرده تر و همچنین تعریف مجدد است.

 

ژل لاغری خوب،چه ژلی است و از کجا میتوان تهیه کرد؟

خرید اینترنتی ژل افزایش قد خارجی با کم ترین هزینه ی ممکن



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()